CINEMA 4D R20 Visualize

CINEMA 4D R20 Visualize

Maxon


Profesionálna riešenie pre architektov a dizajnérov.

Dostupnosť: Informujte sa
  • pridať do wishlistu

  • sledovať zmenu ceny


CINEMA 4D Studio - to je špičkové 3D bez kompromisov. Ak potrebujete vytvárať naozaj pokročilú 3D grafiku, ale potrebujete skutočne jednoduché a rýchle realizovanie svojich nápadov, toto je správna voľba.
Vďaka pokočilým nástrojom na modelovanie, animácie a vizualizácie sa môžete bez akýchkoľvek obáv pustiť do najnáročnejších 3D projektov. To všetko pri zachovaní jednoduchosti ovládania a overenej stability programu. Výkonný systém nápovedy je pohotový a kedykoľvek zodpovie otázky o špecifických funkciách.
Cinema 4D poskytuje množstvo nástrojov pre nedeštruktívnu prácu s objektami: parametrické modelovanie, prosedurálne tieňovanie, textúry a mnoho ďalších. Umožňuje tiež ukladať viacero verzií scény v jednom súbore.
Nástroj pre animáciu postáv umožňuje nastaviť typické chovanie skeletu, či pridanie vlasov. Nové jadro programu zvláda výpočet fyzikálnych animácií s komplexnými výpočtami vrátane kolízií a interakcií množstva elementov. Pre zvýšenie výkonu a rýchlosti je možné využiť ďalšie počítače v sieti.
Cinema 4D Release 20 Visualize je kompletný systém pre kvalitné vysoko realistické vizualizácie a 3D animácie.
Je to ideálna voľba pre všetkých, čo chcú vytvárať 3D fotorealistické vizualizácie a animácie. Cinema 4D poskytuje všetky potrebné nástroje vrátane animáciía výstupu pre 3D monitory a projekčné systémy.
Fotorealistické aj kreslené výstupy neuveriteľnej kvality sú dôležité pre prezentáciu práce projektantov a dizajnérov, či už ide o budovu, auto, či telefón.
Od statických obrázkov k náročným projektom, s lietajúcimi objektami, pohybujúcimi sa autami, striekajúcimi fontánami, meniacim sa počasím a preletmi cez celú scénu. CINEMA 4D Visualize odstraňuje limity a dáva voľný priechod kreativite.
Základné možnosti v Cinema 4D Visualise:
- CAD importer
- OpenVDB Volumetrické modelovanie
- Fyzikálne renderovanie
- pokročilé nástroje kamery
- Team Render
- Sketch & Tone
Visualise Library vrátane materiálov, presetov  a architektonických objektov.

CINEMA 4D - novší, lepší, výkonnejší:
- fotorealistické vizualizácie
parametrické a polygónové modelovanie
kompletný animačný systém
- 3D projekcie
- rýchle výpočty
- najnovšie technológie a postupy
- podpora Mac aj pre Windows s využitím viacjadrových a viacprocesorových systémov
- množstvo importných a exportných filtrov pre prepojenie na postprodukciu a spoluprácu s ďalšími systémami a aplikáciami (ArchiCAD, Allplan, Vectorworks, DWG, ...)
- vysoká produktivita vďaka flexibilnému užívateľskému rozhraniu s jednoduchým a logickým ovládaním, česká lokalizácia
- legendárna rýchlosť výpočtov pri renderovaní - od štandardného raytracingu a efektu Ambient Occlusion až po metódy globálneho osvetlenia scény a fyzikálnu oblohu, sa môže zvýšiť zosieťovaním viacerých počítačov
- parametrické a polygónové modelovanie
- fotorealistické vizualizácie - fyzikálna obloha, IES svetla, globálne osvetlenie, fyzikálna obloha
- flexibilná animácia
- nový nástroj Polypen obsahuje niekoľko modelovacích nástrojov v jednom. Teraz môžete kresliť, posúvať, klonovať a zvárať body, hrany či polygony.
- vrstvené materiály s odrazivosťou, odleskom, hrbolatosťou, drsnosťou a farbou pre každý kanál, mixovanie vrstiev.
- deformátor zaoblení hrán.
- generátor ozubených kolies pre presnú strojárenskú výrobu aj ako umelecké tvary.
- nové knižnice 3D objektov, materiálov a scén.
- animačné interakcie.
- Team Render Server - koncepcia sieťového renderingu.
- Bi-Render - nové unifikované jadro pre moduly Hair a Sketch&Tone
- zásadné vylepšenie scény v editore
- interaktívny modelovací nástroj Nôž
- inverzná "Ambient Occlusion" (zašpinenie, opotrebenie povrchu ...)
- Thin Film Shader (efekt povrchového filmu napr. na skle, bubline ...)
- Paralax mapovanie (rozšírenie možností tvorby optického efektu hrbolatosti/štruktúry na povrchu 3D objektov)
- vertexové farby
- editácia odrazivosti materiálov
- Shadow Catcher - práca s tieňmi
- Substance materiálov
- fragmentácia Voronoi
- MoGraph váhy, MoGraph cache klonov
- nastavovanie klonovania
- efektor odpudenia Push Apart
- nastavenie "rodičovského objektu" v animáciách
- Object Motion Tracking
- nastavenie UVW mapovania
- Raycast Baking pro Sculpturing s renderingom vysokodetailných povrchov
- podpora OpenSubdiv knižníc
- aktualizácia import / export formátov
- DDS import

Systémové požiadavky
Windows 7 SP1 64-bit verzie a vyšší / Mac OS X 10.11.6 a vyšší
8 GB RAM
grafická karta s podporou OpenGL 4.1, odporúčaná je AMD alebo NVidia karta s veľkosťou 4 GB VRAM pre GPU renderovanie


Podobné produkty z tejto kategórie